Konkurs na Logo szkoły

REGULAMIN

SZKOLNEGO KONKURSU NA LOGO SZKOŁY

1. Postanowienia ogólne

Organizatorem konkursu jest Szkoła Podstawowa w Grzymałkowie.

2. Cele konkursu:

inspirowanie dzieci do aktywności twórczej, rozwijania talentów, rozbudzania wyobraźni oraz kreatywności,

popularyzacja patrona w środowisku szkolnym,

kształcenie postaw patriotycznych,

stworzenie dzieciom możliwości prezentacji ich autorskich pomysłów.

3. Zasady uczestnictwa:

do udziału w konkursie zapraszamy chętnych uczniów Szkoły Podstawowej

w Grzymałkowie klas IV– VIII,

każdy uczestnik może oddać na konkurs jedną pracę,

projekty mogą być wykonane ręcznie lub za pomocą aplikacji na komputerze lub telefonie,

logo szkoły musi nawiązywać do postaci patrona szkoły.

4. Jury konkursu:

Dyrektor szkoły, nauczyciele informatyki, nauczyciel plastyki

5. Termin i miejsce składania prac:

Prace należy dostarczyć do 31.05.2022 r. do p. B. Basiak, p. R. Pach

6. Nagrody

Każdy uczestnik otrzyma punkty z zachowania, dyplom, a uczeń wygranego projektu ocenę z informatyki/plastyki.

7. Rozstrzygnięcie i ogłoszenie wyników konkursu:

Wyniki konkursu zostaną ogłoszone na Fb i stronie szkoły.

Przystąpienie do konkursu jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych uczestników zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. „O ochronie danych osobowych” (Dz. U. z 2002r. nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz akceptacją powyższego regulaminu.

 

ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W KONKURSIE !