REGULAMIN
SZKOLNEGO KONKURSU NA LOGO SZKOŁY
1. Postanowienia ogólne
Organizatorem konkursu jest Szkoła Podstawowa w Grzymałkowie.
2. Cele konkursu:
• inspirowanie dzieci do aktywności twórczej, rozwijania talentów, rozbudzania wyobraźni oraz kreatywności,
• popularyzacja patrona w środowisku szkolnym,
• kształcenie postaw patriotycznych,
• stworzenie dzieciom możliwości prezentacji ich autorskich pomysłów.
3. Zasady uczestnictwa:
• do udziału w konkursie zapraszamy chętnych uczniów Szkoły Podstawowej
w Grzymałkowie klas IV– VIII,
• każdy uczestnik może oddać na konkurs jedną pracę,
• projekty mogą być wykonane ręcznie lub za pomocą aplikacji na komputerze lub telefonie,
• logo szkoły musi nawiązywać do postaci patrona szkoły.
4. Jury konkursu:
Dyrektor szkoły, nauczyciele informatyki, nauczyciel plastyki
5. Termin i miejsce składania prac:
Prace należy dostarczyć do 31.05.2022 r. do p. B. Basiak, p. R. Pach
6. Nagrody
Każdy uczestnik otrzyma punkty z zachowania, dyplom, a uczeń wygranego projektu ocenę z informatyki/plastyki.
7. Rozstrzygnięcie i ogłoszenie wyników konkursu:
Wyniki konkursu zostaną ogłoszone na Fb i stronie szkoły.
Przystąpienie do konkursu jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych uczestników zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. „O ochronie danych osobowych” (Dz. U. z 2002r. nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz akceptacją powyższego regulaminu.
ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W KONKURSIE !